Luottamusmiehet

Terkuin Jonna ja Jeanette

Luottamusmiesten tervehdys!

Muutoksia luottamusmiestoimintaan ao 225; pääluottamusmies Jeanette jää pois tehtävistä loppuvuodeksi, luottamusmies Jonna siirtyy pääluottamusmiehen tehtäviin 4.7. alkaen.

Tervehdys Tehy ao 225 jäsenet ja onnea uuteen vuoteen!

Luottamusmiesten saralla on muutoksen tuulet puhaltaneet.  Viime talvena täydennysvaaleissa luottamusmieheksi valittiin Jonna.

Joulukuussa Anniina jäi pois pääluottamusmiehen tehtävistä ja Jeanette siirtyi hoitamaan tätä pestiä. Ajattelimme että olisi mukavampaa näin tutustua meihin, joten kirjoitamme hieman itsestämme.

Pääluottamusmies Jeanette:

27-vuotias lähihoitaja Verkarannan asumisyksiöstä Littoisista. KTO:lla olen työskennellyt vuodesta 2017.

Tehyn hallituksessa olen vaikuttanut vuodesta 2019 varajäsenen pestissä.

Parhaiten minuun saa puhelimitse 040-636 0331 tai sähköpostitse jeanette.juntunen@kto-vs.fi.

Luottamusmiespäivä toistaiseksi on torstaisin klo 8-16.

Luottamusmies Jonna:

Lähihoitaja 41v. ja Paaskunnan asumisyksiköstä. Olen KTO:lla toimessa ollut vuodesta 2003, joten jonkun verran vuosia on jo kertynyt. Alun perin aloitin Paimossa, siellä os. 4:lla olin pitkään, kunnes tie vei Turkuun asumisyksikköä kasaamaan. Parhaiten minuun yhteyden saat sähköpostitse jonna.seppala@kto-vs.fi ja työaikaan puhelimitse 040-579 7605.

Yhteistyöterveisin Jonna ja Jeanette